KGK-FRM-520 Mezun Aşamasındaki Öğrenci Anket Formu - 2022_2

Bu ankette yer alan sorulara vereceğiniz cevaplar ile mezun olacağınız bölümün niteliğini belirlemek amaçlanmıştır. Tüm soruları boş bırakmadan içtenlikle cevaplamanızı rica ederiz.
1. Aldığım eğitimin mesleki açıdan yeterli olduğunu düşünürüm.
2. Aldığım derslerin, mesleki gelişim sürecime olumlu katkılar sunduğunu düşünüyorum.
3. Aldığım eğitim ile mesleki etik bilinci kazandığımı düşünüyorum.
4. Aldığım eğitimler ile iletişim becerilerimi geliştirdiğimi düşünüyorum.
5. Aldığım eğitimler ile iş birlikçi çalışma becerisi kazandığımı düşünüyorum.
6. Aldığım eğitimler ile bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme becerisi kazandığımı düşünüyorum.
7. Aldığım eğitimin, koşul, imkân ve ortam bakımından uygun olduğunu düşünüyorum.
8. Mezun olacağım programı başkalarına önerebilirim.
9. Aldığım kuramsal bilgileri mesleki süreçte uygulamada zorlanmadım.
10. Ders aldığım öğretim elemanlarının yetkin olduğunu düşünüyorum.
11. Aldığım derslerin teknolojik araç gereçlerle desteklendiğini düşünüyorum.
12. Üniversitede yeterli bir yabancı dil eğitimi aldığımı düşünüyorum.
13. Aldığım eğitimin, kamu ve özel sektörde çalışma imkânı sağlayacağını düşünüyorum.
14. Aldığımı eğitimin, toplumda itibar sahibi olmamı sağlayacağını düşünüyorum.
15. Üniversitenin elektronik ve basılı kaynaklarının yeterli düzeyde olduğunu düşünüyorum
16. Eğitimim boyunca danışmanımla iletişim halindeydim.
17. Mezun olduktan sonra okuduğum bölümü ziyaret etmeyi düşünüyorum
18. Mezun bilgi sistemine üye olmayı düşünüyorum.
19. Ek olarak iletmek istedikleriniz