|
1. Aldığım eğitimin mesleki açıdan yeterli olduğunu düşünürüm.
|
|
|
|
|
|
2. Aldığım derslerin, mesleki gelişim sürecime olumlu katkılar sunduğunu düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
3. Aldığım eğitim ile mesleki etik bilinci kazandığımı düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
4. Aldığım eğitimler ile iletişim becerilerimi geliştirdiğimi düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
5. Aldığım eğitimler ile iş birlikçi çalışma becerisi kazandığımı düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
6. Aldığım eğitimler ile bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme becerisi kazandığımı düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
7. Aldığım eğitimin, koşul, imkân ve ortam bakımından uygun olduğunu düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
8. Mezun olacağım programı başkalarına önerebilirim.
|
|
|
|
|
|
9. Aldığım kuramsal bilgileri mesleki süreçte uygulamada zorlanmadım.
|
|
|
|
|
|
10. Ders aldığım öğretim elemanlarının yetkin olduğunu düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
11. Aldığım derslerin teknolojik araç gereçlerle desteklendiğini düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
12. Üniversitede yeterli bir yabancı dil eğitimi aldığımı düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
13. Aldığım eğitimin, kamu ve özel sektörde çalışma imkânı sağlayacağını düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
14. Aldığımı eğitimin, toplumda itibar sahibi olmamı sağlayacağını düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
15. Üniversitenin elektronik ve basılı kaynaklarının yeterli düzeyde olduğunu düşünüyorum
|
|
|
|
|
|
16. Eğitimim boyunca danışmanımla iletişim halindeydim.
|
|
|
|
|
|
17. Mezun olduktan sonra okuduğum bölümü ziyaret etmeyi düşünüyorum
|
|
|
|
|
|
18. Mezun bilgi sistemine üye olmayı düşünüyorum.
|
|
|
|
|
|
19. Ek olarak iletmek istedikleriniz
|
|
|
|
|