KKM-FRM-435 Dicle Üniversitesi 15 Temmuz Kültür ve Kongre Merkezi Müşteri Memnuniyet Anketi (2025-2)

Sayın Katılımcı Bu ankette ile 15 Temmuz Kültür ve Kongre Merkezi’nin sunduğu hizmetlere ilişkin memnuniyet düzeyinizin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Vereceğiniz cevaplar üçüncü kişiler ile paylaşılmayacak, kongre merkezimizce sunulan hizmetlerin kalitesini yükseltmek amacıyla kullanılacaktır. Dolayısıyla hiçbir soruyu boş bırakmadan anketi içtenlikle yanıtlamanız son derece önemdir. Katkılarınız için teşekkür ederiz.
1. Güvenirlik imajı
2. Sunulan hizmetlerin kalitesi
3. Fiziksel koşulların (ses sistemi, kapasite, ısıtma/soğutma, otopark, aydınlatma, hijyen, havalandırma vb.) uygunluğu
4. Organizasyonun (yönlendirme tabelaları, teknik destek, zaman planlaması) niteliği
5. Görevli personelin ulaşılabilirliği
6. Personelin yaklaşımı
7. Talep ve şikâyetlerin dikkate alınması
8. Yeniliklere ve gelişmelere karşı gösterdiği açıklık
Ek olarak iletmek istedikleriniz