KKM-FRM-435 DÜ 15 Temmuz Kültür Ve Kongre Merkezi Müşteri-Hizmet Alan Memnuniyet Anketi 2024_2

Bu ankette yer alan maddelere vereceğiniz cevaplar üniversitemizin sizlere daha iyi hizmet verebilmesi ve hizmet kalitemizin iyileştirilmesi amacıyla kullanılacaktır. 15 Temmuz Kültür ve Kongre Merkezine ilişkin aşağıda yer alan hususlar ile ilgili memnuniyet derecenizi belirterek yapılacak iyileştirmelere katkı sunmanız amaçlanmaktadır. Saygılarımızla.
1. Güvenirlik imajı
2. Temin edilen hizmetlerin kalitesi
3. İlgili kişilere ulaşabilme düzeyi
4. Taleplerin zamanında karşılanma durumu
5. Bildirdiğiniz taleplerin dikkate alınma durumu
6. Yeniliklere ve gelişmelere karşı gösterdiği açıklık
7. Personelinin desteği
8. Belirtmek istediğiniz başka görüş ve önerileriniz varsa lütfen yazınız.