|
1. Öğretim elemanı dersin içeriğini etkili ve anlaşılır bir şekilde sundu.
|
|
|
|
|
|
2. Öğretim elemanı derse hazırlıklı geldi ve zamanı etkili kullandı.
|
|
|
|
|
|
3. Öğretim elemanının alan bilgisi ve pedagojik yeterliği yüksekti.
|
|
|
|
|
|
4. Öğretim elemanı kursiyerlerle etkili iletişim kurdu.
|
|
|
|
|
|
5. Öğretim elemanı kursiyerleri derse ve öğrenmeye teşvik etti.
|
|
|
|
|
|
6. Öğretim elemanı etkili bir sınıf yönetimi sağladı.
|
|
|
|
|
|
7. Kursun düzenlendiği mekânın fiziksel koşulları uygundu.
|
|
|
|
|
|
8. Kurs için belirlenen ücret uygundu.
|
|
|
|
|
|
9. Derslerin verildiği gün ve saatler uygundu.
|
|
|
|
|
|
10. Eğitimler dört temel dil becerisine (dinleme, konuşma, okuma, yazma) uygun şekilde planlanmıştı.
|
|
|
|
|
|
11. Her bir kura ayrılan toplam ders saati yeterliydi.
|
|
|
|
|
|
12. Kurs ile ilgili yapılan duyurular/bilgilendirmeler yeterliydi.
|
|
|
|
|
|
13. Sunulan eğitim materyalleri yeterliydi.
|
|
|
|
|
|
14. Kurs süresince yapılan sosyal ve kültürel faaliyetler (gezi, piknik vb.) dil gelişimimi destekledi.
|
|
|
|
|
|
|