KDD-FRM-448 DÜ Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Müşteri (Öğrenci) Memnuniyet Anketi 2024_2

Bu anket formu ile Kütüphane ve Dokümantasyon Daire başkanlığının sizlere sunduğu hizmetlere yönelik memnuniyet düzeyinizi belirlemek amaçlanmıştır. Anketteki sorulara vereceğiniz cevaplar sizlere sunulan hizmetlerin kalitesine yön vereceğinden, anketi içtenlikle ve hiçbir soruyu boş bırakmadan cevaplamanızı rica ederiz. Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederiz.
1-Lütfen aşağıdaki ifadelerden sizin için uygun olanını işaretleyiniz



2-Kütüphaneyi hangi sıklıkta kullanıyorsunuz?



a Haftasonu


3-Kütüphaneyi genellikle hangi saatler arasında kullanıyorsunuz?
a Haftaiçi


4-Kütüphaneyi hangi amaçla kullanıyorsunuz? (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz)




MADDELER
1. Kütüphanenin temizliğinden




2. Personelin, mesleki bilgi ve tecrübesinden




3. Personelin ilgisi ve rehberliğinden




4. Personelin, kütüphane kurallarını uygulamasından




5. Bilgi ve belge ihtiyaçlarım için ilgili personele erişimden




6. Kütüphane web sayfasının güncelliğinden çok güncel ve kullanımını çok kolay buluyorum.




7. Kütüphane web sayfasının kullanım kolaylığından




8. Kütüphane hizmetleri hakkındaki şikâyet ve önerilerimin dikkate alınmasından




9. Kaynakların güncelliğinden




10. Kütüphanenin vermiş olduğu danışma hizmetinden




11. Personelin rafları düzenleme ve kaynakları yerleştirme konusundaki titizliğinden




12. Kütüphanede ödünç verme / iade işlemlerinin gerçekleştirilme hızından




13. Kütüphanede sunulan teknolojik imkânlardan




14. Kütüphaneda sunulan internet bağlantı hizmetlerinden (kablosuz ağ)




15. Kütüphane tanıtım ve bilgilendirme çalışmalarından




16. Kütüphanedeki kaynak zenginliğinden




17. Kütüphanenin abone olduğu veritabanlarının zenginliğinden




18. Kütüphanenin çevrimiçi katalog tarama hizmetinden




19 . Talep edilen kaynağın kütüphanede bulunmaması durumunda farklı kütüphanelerden temin edilmesi için gösterilen çabadan




20. Genel olarak kütüphane hizmetlerinden