KDD-FRM-448 Dicle Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Müşteri (Öğrenci) Memnuniyet Anketi (2025-2)

Değerli Öğrenci, Bu anket Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı tarafından sunulan hizmetler hakkındaki memnuniyetinizi belirlemeye yöneliktir. Ankete vereceğiniz cevaplar sizlere verilen hizmeti iyileştirmek için kullanılacaktır. Dolayısıyla anketi içtenlikle ve hiçbir soruyu cevapsız bırakmadan yanıtlamanız son derece önemlidir. Vakit ayırdığınız için teşekkür ederiz.
Öğrenim gördüğünüz birim
Kütüphaneyi hangi sıklıkta kullanıyorsunuz?
Kütüphaneyi hangi amaçla kullanıyorsunuz? (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz)
1. Kütüphane temizliği yeterlidir.
2. İhtiyaç duyduğumda personelden gereken desteği alabiliyorum.
3. Personel, kütüphane kurallarının uygulanması konusunda duyarlıdır.
4. Kütüphane web sayfası güncel ve kullanışlıdır.
5. Kütüphane hizmetleri hakkında şikâyet ve önerilerim dikkate alınıyor.
6. Kütüphanedeki yayınlar günceldir.
7. Kütüphanede ödünç verme / iade işlemleri hızla gerçekleştirilmektedir.
8. Kütüphane hizmetlerinde kullanılan teknolojik imkânlardan memnunum.
Eklemek istedikleriniz