1 Öğretim elemanı her dersin amaçlarını iyi bir şekilde açıklar.
|
|
|
|
2 Öğretim elemanı kendinden emin ve konusuna hâkimdir.
|
|
|
|
3 Öğretim elemanının dersle ilgili önerdiği kaynaklar yeterlidir.
|
|
|
|
4 Öğretim elemanı güncel örneklerle konuyu ilginç hale getirir.
|
|
|
|
5 Öğretim elemanı önemli görülen yerlere etkili vurgular yapar.
|
|
|
|
6 Öğretim elemanı derse zamanında girip dersten zamanında çıkar.
|
|
|
|
7 Öğretim elemanının ders konusundaki bilgi ve becerisi oldukça iyidir.
|
|
|
|
8 Öğretim elemanı sınıf disiplinini gayet iyi sağlar.
|
|
|
|
9 Öğretim elemanı derse hazırlıklı gelir.
|
|
|
|
10 Öğretim elemanı öğrencilere karşı saygılı ve ilgilidir.
|
|
|
|
11 Öğretim elemanının dili kullanma ve iletişim becerisi oldukça iyidir.
|
|
|
|
12 Öğretim elemanı dersleri açık ve anlaşılır bir biçimde anlatır.
|
|
|
|
13 Öğretim elemanı tahtayı ve/veya diğer görsel araçları etkin bir şekilde kullanır.
|
|
|
|
14 Öğretim elemanı, öğrenciyi derse katılmaya teşvik eder.
|
|
|
|
15 Öğretim elemanı öğrencileri araştırma yapmaya (kütüphane, internet vb. kullanarak)teşvik eder.
|
|
|
|
16 Öğretim elemanı ile ders dışında görüşmek kolaydır.
|
|
|
|
17 Öğretim elemanı ders içinde adil davranır.
|
|
|
|
18 Öğretim elemanı düzenli olarak ödev verir ve bunun takibini yapar.
|
|
|
|
19 Dersin tümünü göz önünde bulundurduğumda, dersin içeriğinden ve anlatılış şeklinden memnunum.
|
|
|
|
20 Öğretim elemanının hakkındaki genel görüşüm.
|
|
|
|
|